CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, August 3, 2008

assalamualaikum..


hai semua...ini merupakan blog penyelidikan saya..terlebih dahulu saya memperkenalkan diri saya.nama empunya diri ialah zaima binti said merupakan anak kelahiran kelantan dari program sains pembangunan dan merupakan pelajar tahun 2 di UKM ini..saya ingin melahirkan rasa syukur kepada Illah kerana dengan limpah kurniaNya dapat juga saya meneruskan pembelajaran saya pada semester ini..pada semester ini,saya diberi tugas menyedikan satu blog penyelidikan bagi subjek urbanisasi pembangunan...bagi menympurnakan blog ini,saya harus banyak menjalankan penyeldikan tentang pmbandaran di sekitar saya dan mengetahui isu-isu yang berkaitan denganya..saya harap semua pensyarah yang terlibat dapat memberi yunju ajar kepada saya...akhir sekali,,kepada semua lawat la ke blog saya ini....terima kasih

0 comments: